josha840: Hur det än är med föreningens förehavanden - ekodoping och misskötsel - så lider jag med större delen (ja, det finns supportrar som jag inte har något medlidande för) av supporterskaran hos AIK.
Större delen av supportrarna har ingen del i att föreningen har hamnat där dom är. Jag minns allt för väl när det bara var minuter ifrån att Timrå Ik gick i graven; mer eller mindre. Och det unnar jag - nästan - ingen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer