palleparling: den stora skillnaden är väl att i år är det Oskarshamn som spelar som Timrå IK gjorde och Timrå IK spelar som Karlskrona gjorde ifjol. Men inget är förlorat än!
Inlägg: 1963220
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Match 1 . Dålig defensiv , match 2 dålig offensiv . Nu har vi lärt oss , så ikväll är båda delar bra