1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615028 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1980894

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Undrar hur stor lön Laxen skulle få i SHL egentligen. Troligen inte så hög va? Med tanke på att han varit tydlig med att det är pengarna det handlar om så kan man inte ragga sponsorer då? Kör insamling whatever. Jag hade lagt pengar direkt(även om jag är långt ofrån tät)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Med tanke på vad han presterade förra säsongen så tror jag han kan få en helt okej lön i SHL. Han gjorde trots allt 19 poäng på 33 matcher. Sen kan det ju vara att han kräver för mycket och att det är därför ingen nappar. Svårt att säga.

Ett lag som Oskarshamn skulle nog få väldigt mycket nytta utav honom. Där skulle han kunna kräva en fin lön med då dom lär ha en relativt billig trupp. Men det känns som att han har en så pass bra karaktär att han inte skulle gå dit då dom spelade bort oss.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...