{3405}:Som han själv sa så kunde han tänka sig vänta in i säsongen flr det "rätta budet". Det är därför jag tycker Nubben skall ge han korttidskontrakt med Klausul, lämna för annan liga. Då får han ju ovärdelig matchning istället för att träna själv. Sen kommer han visserligen inte kunna lämna när han väl dragit på sig den omotståndliga Timrådressen igen. 😉
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...