"När Jörgen tillträdde sa du att ni visste att hans profil skulle passa in i vår organisation. Hur ser du på det nu? Känner ni er svikna?
? Ja det gör vi. Vi blir besvikna. Han har gjort ett bra jobb för Timrå tidigare, det är det inget snack om. Sen när det här uppdagades så känner man sig väldigt sviken och ledsen. När det börjar handla om människoöden och familjer som far illa så blir det så klart väldigt tråkigt."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"När Jörgen tillträdde sa du att ni visste att hans profil skulle passa in i vår organisation. Hur ser du på det nu? Känner ni er svikna?
? Ja det gör vi. Vi blir besvikna. Han har gjort ett bra jobb för Timrå tidigare, det är det inget snack om. Sen när det här uppdagades så känner man sig väldigt sviken och ledsen. När det börjar handla om människoöden och familjer som far illa så blir det så klart väldigt tråkigt."
Människoöden och familjer som far illa?!