Ni har försäsongavancerat till SHL. Var nu nöjd med det istället för att ta ut bitterheten över att ni i vanlig ordning inte räcker till när det blir på riktigt och håll dina syrligheter i er bok. Seså, sjas
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ni har försäsongavancerat till SHL. Var nu nöjd med det istället för att ta ut bitterheten över att ni i vanlig ordning inte räcker till när det blir på riktigt och håll dina syrligheter i er bok. Seså, sjas