Jimmy: Niklas Zetterström ser jag inte som ett alternativ då han är alldeles för liten. Han har juh inget att sätta emot. Då ser jag hellre att man prövar Lundin & Lauritzen de är iaf större till växten.
När Sundsvall spelade innan jul mot lite bättre motstånd var väl inte Zetterström nån hit vad det verkar, nu efter jul när Sundsvall möter det ena säckgänget efter det andra plockar han poäng. Han försvinner säkert mot NH90 samt i play-off, där matcherna kommer vara av lite tuffare karraktär.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
När Sundsvall spelade innan jul mot lite bättre motstånd var väl inte Zetterström nån hit vad det verkar, nu efter jul när Sundsvall möter det ena säckgänget efter det andra plockar han poäng. Han försvinner säkert mot NH90 samt i play-off, där matcherna kommer vara av lite tuffare karraktär.