1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1996253

Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-10-19
Heisenberg: Jag tänkte precis skriva detsamma. De slår AIK som vi hade så svårt för. De sjåpade ut Almtuna som vi nätt och jämnt mäktade med. Jag vill se en målorgie en gång i Timrå också. Jag har inget emot uddamålsvinster, men man vill liksom se att allt kan klaffa till 100 procent och att de också ger lika mycket från första nedsläpp till sista. Nåja, någon orgie lär det väl inte bli i kväll då vi spelar mot seriens målsnålaste lag. Upp till kamp!

Svarskommentarer

Sv: Mora IK - Timrå IK 2019-10-19
Woody Jokinen: Päpä nu sitt ettan!😎

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer