Öndulat: Dock så hade ju Palmberg intresse från andra lag till den här säsongen men valde Tjeckiska ligan för pengarnas skull har jag för mig i nån intervju. Känslan säger mig tyvärr att vi inte är först i kön.
Sputnik: håller absolut med i den oron. Tyvärr har ju spelaren också något att säga till om. Räcker inte att sportchefen är där och rycker. Men hoppas vi kan ge han den lön han kräver, han är "the missing ingredient".
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer