mikenomad: Vi glömmer att det blir några värvningar det blir nog inte förrän Dahlen blir skadad och troligtvis inte ens då Då flyttar vi upp en ifrån 3 eller 4 kedjan för annars blir 2 för dålig . Eller när J20 ligger säkert kan vi pröva någon där ifrå .
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Då flyttar vi upp en ifrån 3 eller 4 kedjan för annars blir 2 för dålig .
Eller när J20 ligger säkert kan vi pröva någon där ifrå .