1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1999478

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Blövens spelarbudget är betydligt högre än Timrås, fick höra siffror i helgen (från människor med mer insyn än mig) men det var ju inte så att jag fick se budgeten så det är väl ingen idé att kasta ut ryktessifror. Det skiljer dock åtskilliga miljoner. Modo har också betydligt högre spelarbudget än Timrå, dock inte lika hög som blöven. Övriga lag nämndes inte.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Modo har nog högst. Har för mig de gjorde en rejäl satsning i år och hade väl nån insamling till spelarbudgeten också.

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Löven har sänkt sin spelarbudget sen förra året som redan då var lägre än t ex Modos. Däremot inte sagt att vi har kvar lite bojsänken med för hög lön kontra prestation.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer