"– Vi har ingen en ekonomisk kris i AB, men eftersom man ser till hela koncernen så blir det troligtvis så. Till kommande säsong har vi satt en lägre budget som inte är baserad på slutspel, säger Blomberg"
Däremot har budgeten troligtvis ökat en del under sommar/hösten med hjälp av externa parter. Att den skulle va mycket högre än Modo har jag dock svårt att tro. Men allt är möjligt
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/mangmiljonforlust-for-bjorkloven-laget-ar-allvarligt
"– Vi har ingen en ekonomisk kris i AB, men eftersom man ser till hela koncernen så blir det troligtvis så. Till kommande säsong har vi satt en lägre budget som inte är baserad på slutspel, säger Blomberg"
Däremot har budgeten troligtvis ökat en del under sommar/hösten med hjälp av externa parter. Att den skulle va mycket högre än Modo har jag dock svårt att tro. Men allt är möjligt