{5647}: modano är bara att ignorera, går inte att diskutera med alls.
håller dock med dig, igår var det inte försvarsspel eller målis som var dåliga. utan allt som hade med anfall att göra var grått, riktigt grått. det ser ut som att ingen vill något alls, vilket jag har svårt att tro. allt stannar i mittzon och utan fart händer ingenting alls.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...