1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 20042

Sv: Den Döende Dandyn
RED DEVILS:

Intresant lösning, Som jag tror på, och skulle innebära att i slutänden skulle, Supporterklubben få sponsra Timrå ik, snacka om att dom lyckast då,,,,,,,När suppklubben ska vara med och bestämma ,,näää den spelaren får ni inte köpa,,,,,Men det är verkligheten i dagens IT sammhälle man ska smida medans järnet är varmt,,,,är ute med koppiatorer och flygblad,,,,,,,Då kan dom sitta i den fågelhålken med långa näsan,,,,,,,Vem ska dom skylla på då????

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...