Kerstin_k: Ja det har varit en fantastisk dag som började tidigt och pågår hela natten! Ångrar inte en sekund att jag for 22 mil t o r till Västervik ikväll. Och nu räddades sommaren med! 12 juni - 12 juli! Dä lär rinna lätt😂 Heja SVERIGE!!🇸🇪 Äru mä Clayan!👍🏼😊
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ångrar inte en sekund att jag for 22 mil t o r till Västervik ikväll.
Och nu räddades sommaren med!
12 juni - 12 juli!
Dä lär rinna lätt😂
Heja SVERIGE!!🇸🇪
Äru mä Clayan!👍🏼😊