Nisse på Mon or: Ja alltså det finns ju grader i helvetet. Man kan åka ur SHL och "bara" ligga strax under topp 2. Eller så kan man åka ur SHL och vara kandidat till negativt kval....
mikenomad: Du grabben! Jag läste att du skulle åka till Uppsala på onsdag har ett förslag om jag kommer till s-vall o hämtar upp dig så slipper du att hyra nån bil så delar vi på dieseln!!! ? Är de intressant?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer