Vem/vilka har gjort spelschemat i HA i år? Är ju bland de sämre man skådat. Känns som att det är gjort en sen natt mitt på Östersjön under en kryssning sponsrad av koskenkorva.
”Vi ger Timrå bara bortamatcher runt uppehållet, hihi, blir inga hemmamatcher på en månad, fniss fniss, vad sura de kommer att bli! Schkål tammefan!”
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
”Vi ger Timrå bara bortamatcher runt uppehållet, hihi, blir inga hemmamatcher på en månad, fniss fniss, vad sura de kommer att bli! Schkål tammefan!”