Nisse på Mon or: Mora är nog ute och svajar riktigt rejält, det är uppenbarligen väldigt farligt att helt tappa styrseln i en förening för den där tränarrekryteringen är rakt igenom obegriplig. Det kändes lite som att Mora slogs i spillror i samband med deras degradering och nu börjar det nog tippa över ordentligt.
Tillägg: Jeff Jakobs behöver förmodligen inte sörja speciellt länge dock, kan tänka mig att han blir plockad av någon SHL-förening ganska så snart.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tillägg: Jeff Jakobs behöver förmodligen inte sörja speciellt länge dock, kan tänka mig att han blir plockad av någon SHL-förening ganska så snart.