RasmusVS: En matchtråd hade ju suttit på sin plats men Marcus verkar ha stängt av den funktionen tillfälligt i ett led att försöka stävja de mer eller mindre skamlösa förslag som dykt upp här och i andra forumdelar på senare tid.
Westlund rapporterar även om en PP2-uppställning med "Hardegård, Nässén, Lindberg, Madsen, Dahlgren" idag. Vi har ingen "Dahlgren" i J20 så vi får väl anta att Westlund varit för snabb på autocorrecten och att det är Dahlén han syftar på?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Westlund rapporterar även om en PP2-uppställning med "Hardegård, Nässén, Lindberg, Madsen, Dahlgren" idag. Vi har ingen "Dahlgren" i J20 så vi får väl anta att Westlund varit för snabb på autocorrecten och att det är Dahlén han syftar på?