1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2005958

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: En matchtråd hade ju suttit på sin plats men Marcus verkar ha stängt av den funktionen tillfälligt i ett led att försöka stävja de mer eller mindre skamlösa förslag som dykt upp här och i andra forumdelar på senare tid.

Westlund rapporterar även om en PP2-uppställning med "Hardegård, Nässén, Lindberg, Madsen, Dahlgren" idag. Vi har ingen "Dahlgren" i J20 så vi får väl anta att Westlund varit för snabb på autocorrecten och att det är Dahlén han syftar på?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Bra att ni stävjer inslag av /om vissa produkter på denna sida ..Tack

Sv: Apropå nånting...
Knylan: Eller så är det Wahlgren, givetvis...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...