1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 200691

Sv: Youth is wasted on the young
El Maco:Bara för att man är back i förstafemman behöver man väl bara därför vara bäst i laget!Eller vad tror du?Till och med Tägström har spelat i förstakedjan som back någon gång.Och nu får han knappt spela alls.Men innan fortsättnings-serien spelade Mats i typ andra eller tredje oftast.Sune gillar väl och mixa vid mixerbordet antar jag.Det spelar ju inte så stor roll om man spelar mellan första eller tredje om du frågar mig.Under min innebandy-karriär spelade jag nästan alltid i förstakedjan trots att jag var långt ifrån bäst i laget.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer