Herminator: Ja...vi har haft tur att vinna i de tre senaste matcherna med uselt spel... Mora med 7 raka förluster... Ny tränare och spelare... Det luktade förlust ikväll... Nu väntar Karlskoga...Västerås o Björklöven! Med det här spelet så blir det 3 raka förluster..kanske 4 med ikväll!!! PINSAMT!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mora med 7 raka förluster...
Ny tränare och spelare...
Det luktade förlust ikväll...
Nu väntar Karlskoga...Västerås o Björklöven!
Med det här spelet så blir det 3 raka förluster..kanske 4 med ikväll!!!
PINSAMT!!!