Jimmy:Det kan jag nog säga bättre en dig ändå ska du se. Du går ju inte alltför ofta på Sundsvall så det där vet jag nog bättre.Se svaret till El maco angående femman.Det känns fan som jag blev förolämpad grovt att Hansson skulle vara våran tredje back.Men Mats passar ganska bra med Ivan faktist.Men i den kedjan är det Ivan som är boss!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du går ju inte alltför ofta på Sundsvall så det där vet jag nog bättre.Se svaret till El maco angående femman.Det känns fan som jag blev förolämpad grovt att Hansson skulle vara våran tredje back.Men Mats passar ganska bra med Ivan faktist.Men i den kedjan är det Ivan som är boss!