Nike89: Tycker endå att han gjorde endel stabila byten då.
Jag o Milena skulle skrika lite men det blev inte av. Förra året var jag mot Piteå o råkade skrika Tierp flera gånger. Där ser man hur intresserad man är av allsvensk hockey.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag o Milena skulle skrika lite men det blev inte av. Förra året var jag mot Piteå o råkade skrika Tierp flera gånger. Där ser man hur intresserad man är av allsvensk hockey.