Nike89: Du måste vara en rolig prick du! Men rankar du Hansson som sjätte back så är du ute och cyklar . Inte ofta jag skriver nu för tiden men puckon måse besvaras. Gå på innebandy istället, för hockey verkar du inte förstå ett skvatt av . Kan bero på ett par öl för mycket att jag reagerar så här men otacksamma kattkräk finns det tydligen för många av . Avundsjuka sa Bull!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du måste vara en rolig prick du!
Men rankar du Hansson som sjätte back så är du ute och cyklar .
Inte ofta jag skriver nu för tiden men puckon måse besvaras.
Gå på innebandy istället, för hockey verkar du inte förstå ett skvatt av .
Kan bero på ett par öl för mycket att jag reagerar så här men otacksamma kattkräk finns det tydligen för många av .
Avundsjuka sa Bull!