Jimmy:Jag skiter i vad du tycker!!!!Hansson har gjort många felpass och många avgörande felpass som sedan har blivit mål.Och också lite avgörande utvisningar på lediga stunder. Och stundtals spelat nästan uselt.Jag tycker knappast Zetterström är en av våra bästa forwards eller.Tror du det?Hur skulle han kunna vara det?Han spelar ju i tredje-kedjan då kan han väl inte vara bra???Klart att han har varit jäkla bra nu såhär i början av serien iofs.Förra säsongen gick han direkt in i mitt sten hjärta(nästan).
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och stundtals spelat nästan uselt.Jag tycker knappast Zetterström är en av våra bästa forwards eller.Tror du det?Hur skulle han kunna vara det?Han spelar ju i tredje-kedjan då kan han väl inte vara bra???Klart att han har varit jäkla bra nu såhär i början av serien iofs.Förra säsongen gick han direkt in i mitt sten hjärta(nästan).
Kid cox:Jag la av innebandyn förra säsongen.