Det var länge sen man var så här jävla förbannad efter en match. Vidrigt äckligt lag att torska mot som konsekvent förstärker varenda kontakt förutom de som de helt sonika slänger sig i.
Dessutom verkar deras utrustning vara insmetad med handbollsklister då våra klubbor bara tycks fastna i sörjan hela tiden. Nä fy faan vilket vidrigt lag. Definitivt ett lag värdigt att hata resten av säsongen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer