EXPLORERSMÅLAND: absolut. Bofors fick oss ur balans. Men sättet de gjorde det på var inte vackert. Fy fan vad fult det var. Lismande griseri a la HV eller nått annat kärringlag. Jag trodde inte detta var Bofors DNA. Fula : Ja . Men jag visste inte att de var patetiska snyftande primadonnor i Värmlandsskogarna.
Ja ja - nu vet man det. Hur är det visan går: En värmlandspöjk är aldrig ensam. Han har sin pojkvän tätt intill...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja ja - nu vet man det. Hur är det visan går: En värmlandspöjk är aldrig ensam. Han har sin pojkvän tätt intill...