Jimmy:Fan idag fick Hansson med Ivan spela i andrafemman så nu måste ju han helt plötsligt blivit vår typ tredje eller fjärde back! Och Tägström spelade i förstafemman så nu måste han nästan vara våran bästa back!
Jag var ironisk alla Sundsvall fans som ser det här när dom är Gäst.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och Tägström spelade i förstafemman så nu måste han nästan vara våran bästa back!
Jag var ironisk alla Sundsvall fans som ser det här när dom är Gäst.