Jimmy: Har bevittnat Sundsvall och Nyköping i eftermidags och jag håller Tjobba för bäste back och han skulle inte göra bort sig i en högre serie men Hansson kan vara en man för TIK men jag tycker att TIK har mycket stark backbestånd men visst ska man satsa på yngre spelare ex finns det nån i laget som jag inte håller måttet. För övrigt var det rätt tuff match och denna match ville verkligen 1,90 vinna så det var rättvist. Timrå överaskar igen, en kompis och Micke Lind kom för övrigt i 2a perioden och myste.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
att TIK har mycket stark backbestånd men visst ska man satsa på yngre spelare ex finns det nån i laget som jag inte håller måttet.
För övrigt var det rätt tuff match och denna match ville verkligen 1,90 vinna så det var rättvist.
Timrå överaskar igen, en kompis och Micke Lind kom för övrigt i 2a perioden och myste.