Annars brukar det ju vara jag som neggar. Men årets Timrå IK har faktiskt ännu inte gjort mig riktigt besviken, t o m debacel som Löfbergs borta häromveckan känns förlåtet. Kan ju inte låta bli att imponeras av förmågan att alltid komma igen efter mindre lyckade matcher - och vinner man så många jämna matcher borde man vara ett lag för slutspelet!
Du och andra kanske tycker att jag skriver som en jävla flickscout numera?! Uddlöst, slätstruket, pisstråkigt... Förklaringen är att mitt nya mål är att hänga kvar på HS säsongen ut! Undviker därmed att sticka någon i ögonen, än så länge fungerar det bra...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Annars brukar det ju vara jag som neggar. Men årets Timrå IK har faktiskt ännu inte gjort mig riktigt besviken, t o m debacel som Löfbergs borta häromveckan känns förlåtet. Kan ju inte låta bli att imponeras av förmågan att alltid komma igen efter mindre lyckade matcher - och vinner man så många jämna matcher borde man vara ett lag för slutspelet!
Du och andra kanske tycker att jag skriver som en jävla flickscout numera?! Uddlöst, slätstruket, pisstråkigt... Förklaringen är att mitt nya mål är att hänga kvar på HS säsongen ut! Undviker därmed att sticka någon i ögonen, än så länge fungerar det bra...