Så sant, men med tanke på hur nära IFSH faktiskt var en plats i SA vore ju allt annat än minst en play off-omgång att betrakta som värsta fiaskot... SA känns för övrigt ruggigt intressant! Inte minst för att Bajen finns med däruppe, men serien som helhet känns också grymt spännande...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Så sant, men med tanke på hur nära IFSH faktiskt var en plats i SA vore ju allt annat än minst en play off-omgång att betrakta som värsta fiaskot... SA känns för övrigt ruggigt intressant! Inte minst för att Bajen finns med däruppe, men serien som helhet känns också grymt spännande...