DJ Hemp: Det vore en kul upplösning av säsongen om Sundsvall lyckades sabba det här också. Men det är väl inte möjligt? Klarar de inte play off i år så vore det ett magnifikt misslyckande. Finns inte ens Timråförluster att glädjas åt för våra vänner bobbarna.
Fler lag i kris - Brynäs fem miljoner back i år enligt arbetarbladet!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fler lag i kris - Brynäs fem miljoner back i år enligt arbetarbladet!