1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2018030

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Andersson: Synd på utvisningen. Där och då bjöds Modo in i matchen.

Nu blir det nagelbitar-tango i tredje. Fan! Jag som hade velat ha en lugn och skön avslutning.

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Kerstin_k: Som MoDo spelar nu är man absolut inget SHL kval lag ..

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Kerstin_k: Gammal regel : Som tikare kan man aldrig slappna av , särskilt inte i ett derby . Ska inte vara för lätt det här ;-)

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Kerstin_k: Nån som har koll om Lerebäck blev bänkad efter den utvisningen?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer