Kollade in "våra vänners" klotterplank kring jul. Nej, de har inte mycket att glädjas åt. Men "timjå-hatet" lever förstås kvar bland de två eller tre (fler är de inte i dagsläget) som fortfarande lever för "laget i stan"...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Kollade in "våra vänners" klotterplank kring jul. Nej, de har inte mycket att glädjas åt. Men "timjå-hatet" lever förstås kvar bland de två eller tre (fler är de inte i dagsläget) som fortfarande lever för "laget i stan"...