Det var en härlig dag för mej som Nyköpings supporter. Var uppe på matchen Timrå-ssk och fick se Timrå slå ärkerivalen ssk där nyköpings pojken martin lindman fick inleda målskyttet. Jag gjorde vad jag kunde för att stödja TIK genom att stå i klacken och skrika. Inte lätt när man normalt hejar på NH. Men det var kul att snacka gamla minnen från förr när NH lirade mot TIK. Sen var det ju inte sämre att NH slog S-vall så vi tog oss upp på en PO plats :) En bra dag alttså. Håller på er i ES..
ps det var jag som hade nyköping matchtröja som stog macgyver på.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
ps det var jag som hade nyköping matchtröja som stog macgyver på.