Att Bulan är kort är väl en sak, men kanske sluta tackla stackarn, tänker oundvikligt på Ed Ward som åkte på armbågstackling så fort han funderade på att skicka någon i planket,,,
Dj hemp: tungt att inte kunna negga något, Timrå går som loket på Duracell,,,,,hmmm,,,fundering,,, Vad nu Duracell har med hockey och göra och dina flicksckouter;)))..
Liten fråga någon som vet hur många matcher Foking fick sedan han skickat Källarson i plexit,, inte var det så hårt som 9 tror jag
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dj hemp: tungt att inte kunna negga något, Timrå går som loket på Duracell,,,,,hmmm,,,fundering,,, Vad nu Duracell har med hockey och göra och dina flicksckouter;)))..
Liten fråga någon som vet hur många matcher Foking fick sedan han skickat Källarson i plexit,, inte var det så hårt som 9 tror jag