snubb: Där ser du ju tydligt att innan tacklingen så är inte timråspelaren i målgården. Det kan ju inte finnas något krav på att man ska ha så mycket yta att man inte kan bli intryckt i målgården.
bar mofftak: Nä och det är enligt regelboken orelevant eftersom han inte får plats mellan backen och målgården. Det blir ett kampmoment enligt regelboken. Ni får väl klaga på regelverket istället för domarna?
Tallnäs: Härligt att läsa. Det har ju spekulerats att eftersom EP40 har hus i/vill bo i Sthlm så skulle han hellre spela för något lag där om han avslutar i SHL....Detta dementerar ju det hela. Finns bara ett svenskt lag för Elias :-)