Bragd-Birger: Valiumhockeyns triumf! Ännu en skitmatch med acceptabelt utfall.
Men allvarligt, meningen måste väl vara att laget ska bli bättre under säsongen? Nu andra året i rad där vi toppar under de första fem omgångarna, för att därefter uppvisa ett spel som successivt blir allt energilösare.
Vi ser inte ut som ett lag som snart ska försöka sig på att kvala uppåt. Ingen energi, inga linjer! Varför tittar man på detta överhuvudtaget?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men allvarligt, meningen måste väl vara att laget ska bli bättre under säsongen? Nu andra året i rad där vi toppar under de första fem omgångarna, för att därefter uppvisa ett spel som successivt blir allt energilösare.
Vi ser inte ut som ett lag som snart ska försöka sig på att kvala uppåt. Ingen energi, inga linjer! Varför tittar man på detta överhuvudtaget?