Puckat: Varför skriver inte killen bara ett livstidskontrakt där? Västervik & Wahlgren verkar minsann trivas i varandras sällskap.
Först fatta jag nada av denna värvning, men jag tänkte ändå att det givetvis finns potential i honom. En stor riskvärvning kan man konstatera. Vi vet ju hur han var i Modo, men framförallt hur snacket gått i modolägret om honom, det stämde ju till punkt och pricka, även här.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Västervik & Wahlgren verkar minsann trivas i varandras sällskap.
Först fatta jag nada av denna värvning, men jag tänkte ändå att det givetvis finns potential i honom. En stor riskvärvning kan man konstatera. Vi vet ju hur han var i Modo, men framförallt hur snacket gått i modolägret om honom, det stämde ju till punkt och pricka, även här.