Nucky: Man måste vara en MAN för att kunna tycka om en sån här... Om man så gör det 50...1000....1000000 ggr.. Så du verkar tyvärr inte vara en MAN som vuxit upp med en sådan här på 60-70 talet.. När den alltid stod på bordet.. Lycka till ikväll!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Om man så gör det 50...1000....1000000 ggr..
Så du verkar tyvärr inte vara en MAN som vuxit upp med en sådan här på 60-70 talet..
När den alltid stod på bordet..
Lycka till ikväll!!