Nucky: Nej, det är ni som är lättkränkta och småsinta. Det är inga personangrepp eller elakheter som blir censurerade, utan bara vanliga pikar. Kan man inte ta det, då ska man nog degradera sig själv till division 2 som markattorna gjorde, det är lugnare att möta Brunflo borta en tisdag i november.
Att ni klagar på domaren har ju inte skrivits 50 ggr förut va? Kom med nåt nytt nu. Jag bjuder dig på byxvarm Explorer på domustrappan om vi går upp.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att ni klagar på domaren har ju inte skrivits 50 ggr förut va? Kom med nåt nytt nu. Jag bjuder dig på byxvarm Explorer på domustrappan om vi går upp.