Nucky: alla supportrar gnäller på domarna, men inte som ni. Ni har lyckats göra det till någon sorts konst, ni kan hitta argument mot alla beslut emot er.
Vi gnäller mest på filmningar, även på egna spelare dock.
Och angående huvudet upp i röven så måste ni modoiter hosta hårbollar vid det här laget, så långt upp är det.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi gnäller mest på filmningar, även på egna spelare dock.
Och angående huvudet upp i röven så måste ni modoiter hosta hårbollar vid det här laget, så långt upp är det.