TimraStockholm: Timrå visar verkligen vilken respektlös klubb ni är.. ingenting nytt men. Tro mig när ni har nästa hyllning ska jag se till att jag för samma jävla liv.
znarko: Skillnaden är väl den att Timrå planerar in hyllningar i god tid före match. Alternativt så kör man en kortare hyllning precis innan nedsläpp. Men då ger man heller ingen Mic-utrymme i 25 minuter.
Men kudos till Modo som ändå försöker efterlikna NHL. En liten finslipning på planeringen till nästa gång så blir det säkert jättebra.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer