{8839}: Ja jag bodde ju på " ROCKA " i Bergeforsen! Med underbar utsikt över Indalsälven och med sikt över Bergeforsparken på andra sidan utav älven... Laxodlingen... Minns när " Gamla " E4 gick förbi Kraftverket och tåget gick förbi...nu är dä katastrof nä kraftbolage rev hus å byggde om.. Mycket trafik och Bergeforsen levde.. Hade gångavstånd till " Laxen "... Hängde där ofta i baren.. Sen tog man bussen som gick ofta precis utanför..till Stan å Timrå å Sörberge! Och sen ranglade man ofta till Bergeforsparkens Dance..!! Det bästa var när man låg vid poolerna vid sommaren och kik på topples tjejerna! Dä va tider dä...faaaan man längt tillbaks!!!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Med underbar utsikt över Indalsälven och med sikt över Bergeforsparken på andra sidan utav älven...
Laxodlingen...
Minns när " Gamla " E4 gick förbi Kraftverket och tåget gick förbi...nu är dä katastrof nä kraftbolage rev hus å byggde om..
Mycket trafik och Bergeforsen levde..
Hade gångavstånd till " Laxen "...
Hängde där ofta i baren..
Sen tog man bussen som gick ofta precis utanför..till Stan å Timrå å Sörberge!
Och sen ranglade man ofta till Bergeforsparkens Dance..!!
Det bästa var när man låg vid poolerna vid sommaren och kik på topples tjejerna!
Dä va tider dä...faaaan man längt tillbaks!!!!