1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2035017

Sv: Timrå IK - AIK 2020-02-14
Brattström i kassen idag, igen. Jisses. Jag skämtade i höstas när jag trodde att han skulle stå uppåt 45 matcher men det blir nog ett faktum.

Ohre kändes som ett klockrent och logiskt val idag. Samtidigt är det viktigt att vi inte tappar det minsta i fokus, detta måste hanteras som vilken toppmatch som helst. Gnaget har plockat en del pinnar på senaste och lyckats hålla ner antalet insläppta. Detta kan mycket väl bli otäckare än vad man vill tro på förhand.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2020-02-14
Knylan: vet ej när man kan låta ohre stå ,kanske de inte spelar någon roll om vi blir 2 eller 3 å slipper björklöven. bara man slipper lander!!!

Sv: Timrå IK - AIK 2020-02-14
Knylan: Vore ju ruskigt skönt om vi vinner med 2 siffrigt ikväll... o Modo förlorar med 4,5 mål.
Vi säger så! Inget debacle tack!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer