JonteD: Ikväll krökar och rökar vi och lyssnar på underbar gammal musik....Nattsudd!!( Bästa programmet 1985-1991 ). In i dimman så firar vi Timrås vinst ikväll... Game...Set....Match...6-1..👏👏👏👏 Ikväll rinn dä lätt!! Skål tamjefan rabbuslingar 😎😂😂
JonteD: Det var säkert som ett Frans Jäger. Problemet är ju som Jonathan brukar säga. Solna är så jävla dåliga att man tappar motivationen efter ett tag.
För övrigt ska Solna byta namn till Luftslottets Allmäna Idrottsklubb.
Detta eftersom de bokstavligen sprängdes våren 2019.
Nya förkortningen LIK passar också bra eftersom de ligger dösist! ;-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer