hanzon: men jeeez. Dags att torka tårar nu och gå vidare? Tips: lägg hyllningar av egna legendarer f ö r e match nästa gång, eller avisera iaf att ni avser att skjuta upp matchstarten en halvtimme. Det må komma som en chock för dig, men folk utanför Övik är helt ointresserade av era intern-firanden.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tips: lägg hyllningar av egna legendarer f ö r e match nästa gång, eller avisera iaf att ni avser att skjuta upp matchstarten en halvtimme. Det må komma som en chock för dig, men folk utanför Övik är helt ointresserade av era intern-firanden.