Fy fan vad besviken jag är efter kvällens match! Matchen mot Djurgården kan jag ta, de var bättre. Ikväll skulle dock TIK ha avgjort i andra i samband med fem mot tre överläge och allt vad det var. Mycket svårt att ta denna förlust, hoppas verkligen på rejäl revansch mot HV på torsdag trots att Canal+ är där!
Förresten, det skulle vara välbehövligt att få in nån ny tekare om Micke Lind inte kommer tillbaks. Vi förlorar äckligt mycket tekningar!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Förresten, det skulle vara välbehövligt att få in nån ny tekare om Micke Lind inte kommer tillbaks. Vi förlorar äckligt mycket tekningar!
Kom igen nu Timrå! Vi ger aldrig upp!!!