hassebo: Detta var en riktigt skitmatch, inget tempo alls hos Timråspelarna, hoppas verkligen de ligger i hårdträning nu annars så ser jag fram emot nästa säsong istället, för i nåt slutspel hör vi inte hemma i för tillfället, inte med detta hemmaspel. Senaste bra matchen vi gjorde hemma var väl mot Frölunda, då blev det ändå förlust.
Att man bänkar Sanny idag å sätter in Halvardsson samt Casselståhl när landslagsbacken Lindman samt "klasspelaren" Jindrich är helt katastrof, är juh inget annat än ett stort skämt.
Betygligan idag, fast de som var sämst, för det fanns nog ingen bra idag. Kapanen kanske då.
-5. Toni Koivunen -4. Martin Lindman -3. Robert Jindrich -2. Kalle Koskinen -1. Henrik Eriksson
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att man bänkar Sanny idag å sätter in Halvardsson samt Casselståhl när landslagsbacken Lindman samt "klasspelaren" Jindrich är helt katastrof, är juh inget annat än ett stort skämt.
Betygligan idag, fast de som var sämst, för det fanns nog ingen bra idag. Kapanen kanske då.
-5. Toni Koivunen
-4. Martin Lindman
-3. Robert Jindrich
-2. Kalle Koskinen
-1. Henrik Eriksson
Och strecket framför är alltså minus.