Leksand var inte bra.. men vi var f-n sämre den sista delen. Som så många gånger förr skulle vi avgjort matchen när vi hade 5-3. Hade vi gått ifrån med ett par mål skulle Leksand varit slagit.. men vad hände..
Varför fick Nordgren inget diagonalpass i 5-3? Varför passar Lindman aldrig pucken i uppspelen? Och vart var stämningen???
Ingen fart på läktaren - ingen fart på isen.. tydligen..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Varför fick Nordgren inget diagonalpass i 5-3?
Varför passar Lindman aldrig pucken i uppspelen?
Och vart var stämningen???
Ingen fart på läktaren - ingen fart på isen.. tydligen..